مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-05سياسي

فعالیت های بنیاد مستضعفان در جهت تولید پایدار و باکفایت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «حسین دهقان» امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بنیاد مستضعغان افزود: - رییس جدید بنیاد مستضعفان گفت: فعالیت های ما در جهت تولید پایدار و باکفایت است و هر آنچه منجر به ایجاد درآمد پایدار شود انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد بنیاد به حاشیه برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین دهقان امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بنیاد مستضعغان افزود: همه سرمایه و حیثیت من اندوخته ای است که برای پیاده کردن حکم من توسط رهبر معظم انقلاب آمده است.

وی با بیان اینکه وجه تسمیه بنیاد مستضعفان حرکت و هدف ما را نشان می دهد، ادامه داد: هر سرمایه گذاری که انجام می دهیم باید در راستای محرومیت زدایی باشد.

در این راستا، منبع و زمانی برای هدر دادن نداریم.

دهقان با تاکید بر اینکه امروز در نقطه ای قابل اتکا برای جهش بزرگ هستیم، خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان مورد توجه و اهتمام همه است، ممکن است در معرفی چهره بنیاد نقص داشته باشیم، اما از این وضعیت عبور خواهیم کرد و دستگیر همه مستضعفان خواهیم شد که هم رسالت سازمانی ما و هم یک ارزش الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های بنیاد مستضعفان در جهت تولید پایدار و باکفایت است

فعالیت های بنیاد مستضعفان در جهت تولید پایدار و باکفایت است