مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-01پزشكي

آمار عجیب جراحی زیبایی در ایران


دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: مراجعه مردها برای انجام جراحی زیبایی در مقایسه با 10 سال پیش بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرآنلاین نوشت: دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می گوید: عمل زیبایی بینی نسبت به سایر عمل های زیبایی در ایران بیشتر است، بعد از آن عمل لیفت صورت، تزریق چربی های صورت و پلک فوقانی و تحتانی.

احتمالاً بیشترین عمل بینی دنیا در ایران انجام می شود، برای همین به پایتخت جراحی بینی جهان معروف است.

اخیرا محققان در بررسی های خود روی 252 داوطلب دریافتند که هر چه افراد، به ویژه جوانان، با شبکه های اجتماعی بیشتر سر و کار داشته باشند، بیشتر به سراغ جراحی های زیبایی می روند و در عین حال این افراد از اپلیکیشن های خاصی مثل اسنپ چت، بیش از اپلیکیشن های دیگر استفاده می کنند.

ایران هم از این موضوع مستثنی نیست، همان طور که علیرضا صابری، دبیر انجمن علمی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران این مساله را تایید می کند: امروز سیل عظیمی از مراجعه کننده داریم که اصلاً نیاز به جراحی زیبایی ندارند.

از هر 100 نفر مراجعه کننده 30 نفر آن ها به عمل نیاز دارند، 30 نفر دیگر واقعاً نیازی به عمل ندارند، اما به دلیل مسائلی مانند مد روز یا مواردی مانند چشم و هم چشمی خواستار عمل زیبایی بینی هستند، 40 درصد باقی مانده هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار عجیب جراحی زیبایی در ایران

آمار عجیب جراحی زیبایی در ایران