مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29اجتماعي

نصب سی کیلومتر نیوجرسی در جاده های استان فقط طی 7ماهه سال جاری


رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی 7 ماهه سال جاری، 30 کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نصب شده است.

- پیمان تدرو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان مخصوصاً محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی؛ نصب نیوجرسی است که معمولاً به صورت نیوجرسی مفصلی بتنی در رفیوژ میانی برای جداسازی ترافیک رفت وبرگشت و نیز جلوگیری از واژگونی در پیچ های خطرناک و نقاطی که اختلاف سطح جاده با منطقه حریم راه زیاد هست نصب می شود.

وی افزود: طی 7 ماهه سال جاری در بیش از 70 کیلومتر، از گاردریل های محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه؛ عملیات نگهداری، ترفیع، تعمیر و نوکوبی انجام شده است.

رییس اداره ایمنی راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به نیاز بسیار زیاد جاده ها به حفاظ های ایمنی و در راستای صرفه جویی و استفاده از گارد ریل های صدمه دیده؛ بازسازی و تعمیر گارد ریل های آسیب دیده به طور مستمر در دستور کار قرار دارد و انجام می شود.

وی در ادامه گفت: طی 7 ماهه سال جاری، 10 هزار عدد تودلی، گل گارد و مسیرنما بر روی نیوجرسی و گاردریل ها نصب و 180 مورد ایمن سازی سرگاردیل و نیوجرسی ها نیز انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سی کیلومتر نیوجرسی در جاده های استان فقط طی 7ماهه سال جاری

نصب سی کیلومتر نیوجرسی در جاده های استان فقط طی 7ماهه سال جاری