مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-01بين الملل

غذاهای محلی بندرعباس که در سفر به جنوب کشور باید بچشید


اگر می خواهید سفری ارزان به بندرعباس داشته باشید فلای تودی پیشنهادهای خاصی برای رزرو پرواز در اختیار شما قرار می دهد و زمانی که به این شهر می روید حتماً طعم غذاهای محلی و سنتی را بچشید.

- هرکدام از شهرهای ایران دارای یک تنوع غذایی خاص خود هستند که بسیاری از گردشگران امتحان کردن این خوراکی ها را به عنوان بخشی از سفر خود در نظر می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فلای تودی، غذاهای محلی بندرعباس که نشان دهنده فرهنگ و سبک زندگی مردم این منطقه بوده، با توجه به قرارگیری در کنار دریا بیشتر از موجودات آبزی برای پخت آن ها استفاده می شود.

با رزرو بلیط هواپیما بندرعباس به این شهر سفر کنید و از غذاهای محلی لذت ببرید.

معرفی غذاهای محلی بندرعباس در زمان حضور در بندرعباس علاوه بر تماشای جاذبه های طبیعی و تاریخی که برای بسیاری از گردشگران دیدنی است، آشنایی با فرهنگ سنتی و چشیدن طعم غذاهای محلی می تواند برای بازدیدکنندگان جالب باشد.

هواری بندرعباس هواری یکی از غذاهایی بوده که در بین مردم محلی بندرعباس به هووری نیز معروف است و با استفاده از ماهی یا میگو آن را طبخ می کنند، البته بیشتر مواقع فقط با ماهی تهیه می شود.

بندری ها برای تهیه هواری از مخلوط سبزیجات معطر، میگو یا ماهی در کنار پیاز، سیر و ادویه استفاده می کنند که با برنج ترکیب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذاهای محلی بندرعباس که در سفر به جنوب کشور باید بچشید

غذاهای محلی بندرعباس که در سفر به جنوب کشور باید بچشید