مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18سياسي

تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می شوند


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به طرح نذر ظهور و ارائه 44 خدمت در پایگاه های بسیج در اولین روز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اعزام تیم های جهادی پزشکی در مناطق محروم یکی از برنامه های هفته بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در نشست با اصحاب رسانه در زاهدان، ضمن قدردانی از مردم بصیر استان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وقت شناسی و بصیرت بالا امروز به مدافعان عرصه مقاومت لبیک گفته و با صلابت شان پیام جدی به همه استکبار دادند.

وی ادامه داد: تجمعات اخیر که از آغاز عملیات طوفان الاقصی شکل گرفته بیانگر هوشیاری مردم در بلاد اسلامی و سایر نقاط جهان است و این نقش محوری اصحاب رسانه را نشان می دهد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: مردم مظلوم فلسطین در حال احقاق حقوقشان بوده و در نبرد طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ را بدست آوردند.

سردار شفایی بیان کرد: رژیم کودک کش اسراییل با شکستی که خورد با بهره مندی از همه امکاناتش، وقیحانه آتش شدیدی را بر سر مردم بی دفاع فلسطین می ریزد به طوریکه گفته شده بیش از 40 هزار موشک و بمب و سلاح های آتشین با نگاه به اینکه بتوانند شکست عظیم شان را جبران کنند استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می شوند

تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام می شوند