مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-18بين الملل

خروش گلستانی ها در حمایت از کودکان غزه +فیلم


گلستانی ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی عصر امروز به میادین اصلی شهرهای شان آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از ساعت 15 امروز همزمان با سراسر کشور، مردم گلستان در حمایت از کودکان مظلوم غزه باحضور پرشور خود در 40 نقطه، 18 شهر و شهرستان استان شرکت کردند.

این راهپیمایی عظیم حتی در بسیاری از روستاهای استان گلستان در ادامه حمایت از مردم فلسطین، پویش جهانی فریاد عروسک ها و در راستای محکومیت رژیم کودک کش اسراییل برگزار شد.

مردم دارالمومنین شهر گرگان، از میدان شهرداری به سمت خیابان شهید بهشتی تا سه راه بانک ملی با سر دادن شعارهایی مثل مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا  در محکومیت اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی و تجمع کردند.

در این مراسمِ راهپیمایی و تجمع، علی محمد زنگانه استاندار گلستان، به سخنرانی علیه رژیم اشغالگر قدس پرداخت.

همچنین مردم مسلمانِ شیعه و سنی در گنبدکاووس هم باحضور پررنگ خود در این راهپیمایی از دیگر کشورهای مسلمان خواستند تا دربرابر ظلم ساکت نمانند و از خانواده های فلسطینی حمایت کنند.

دیگر شهرهای گلستان هم، در محکومیت جنانایات رژیم صهیونیستی به پا خواستند و بار دیگر در دفاع از مظلومیت خانواده ها، زنان، کودکان و نوزادان فلسطینی با اتحاد، وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش گلستانی ها در حمایت از کودکان غزه +فیلم

خروش گلستانی ها در حمایت از کودکان غزه +فیلم