مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-26اقتصادي

بازگشت به تولید کارخانه شیشه سازی لرستان پس از تعطیلی 10 ساله


کارخانه شیشه سازی لرستان پس از تعطیلی 10 ساله به دلیل مشکلات مالی، به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، کارخانه شیشه سازی لرستان پس از تعطیلی 10 ساله به دلیل مشکلات مالی، به چرخه تولید بازگشت.

رییس اداره تسویه و امور ورشکستگی دادگستری تهران با اشاره به انجام مذاکرات جدی با مدیران بانک های سپه و صادرات و امور مالیاتی سازمان تامین اجتماعی برای بازگشت به تولید کارخانه شیشه سازی الیگودرز به خبرنگاران گفت: با اقدامات قضایی انجام شده، تمام بدهی های این واحد پرداخت شد و در حال حاضر شرکت هیچ گونه بدهی نداشته و به نوعی از ورشکستگی خارج شده است.

بابک ترکی با بیان اینکه کارخانه پس از 10 سال در اختیار صاحبان اصلی قرار گرفته، افزود: اکنون و با حمایت اداره تسویه و امور ورشکستگی دادگستری تهران، این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: کارخانه شیشه الیگودرز با 4 خط تولید سالانه ظرفیت تولید 10 هزار تن انواع ظروف آشپزخانه را دارد و حدود 30 تن تولید روزانه این شرکت است.

گفتنی است محصولات این کارخانه شامل لیوان، استکان، دیس و بشقاب است و 200 نفر را نیز مشغول بکار کرده است، ضمن اینکه این کارخانه توانسته 30 درصد تولیدات خود را به کشورهای ترکیه، افغانستان، پاکستان و رومانی صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به تولید کارخانه شیشه سازی لرستان پس از تعطیلی 10 ساله

بازگشت به تولید کارخانه شیشه سازی لرستان پس از تعطیلی 10 ساله