مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-07سياسي

هدف گیری رسانه های بیگانه نشان از خشاب خالی آنهاست!


علیرضا داودی کارشناس و تحلیلگر ارشد بیان کرد: دلیل هدف گیری رسانه های بیگانه، مشت خالی آنهاست و این به معنای فعال شدن صد در صد ظرفیت رسانه ای است در نتیجه آنها یا میدان را از دست داده اند و یا در حال از دست دادن میدان هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه  رادیو گفت وگو در گفت و گو با محمدعلی گودرزی(کارشناس و فعال رسانه) و دکتر علیرضا داودی(کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه) به بررسی راهبردهای رسانه های بیگانه در زمینه ی خطاهای محاسباتی تا خلاهای تصمیم گیری پرداخت.

بازآرایشی محیط با هدف فراموش شدن واقعیت از ذهن مخاطب دکتر علیرضا داودی کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه در پاسخ به این سوال که چه قواعد تکرارپذیری را می توان به عنوان یک مدل زنده در خصوص ارتباط میان رسانه و میدان و خطاها ذکرکنیم، گفت: معمولا رسانه های بیگانه در مجموع اتفاقاتی که رخ می دهد، سه پیک دارند.

پیک اول زمانی است که می خواهند موضوعی را شروع کنند تا به مخاطب اثبات کنند که هم مسلط بر موضوع هستند و هم اشراف بر اطلاعات دارند.

این پیک برای آنها حکم شتاب دهنده را دارد.

در پیک دوم رسانه های بیگانه به معکوس سازی آنچکه در میدان اتفاق افتاده، می پردازند که معمولا دو حالت پیدا می کند اگر مسئله اجتماعی، سیاسی باشد بی بی سی هد ماجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گیری رسانه های بیگانه نشان از خشاب خالی آنهاست!

هدف گیری رسانه های بیگانه نشان از خشاب خالی آنهاست!