مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-07سياسي

هشدار عنابستانی درباره تکرار حادثه کمپ لنگرود


مسأله این است که اغلب مراکز ترک اعتیاد از محل یارانه های مردمی اداره می شود و درآمد دیگری جز کمک های مردمی ندارند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره حادثه کمپ ترک اعتیاد هشدار داد: اگر بیدار نشویم، این حادثه در جایی دیگر تکرار می شود.

علی اصغر عنابستانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به حادثه آتش سوزی یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان با هشدار درباره تکرار این حادثه در نقطه ای دیگر از کشور گفت: حادثه ای که در لنگرود رخ داده بسیار غم ناک است، اما در صورت بیدار نشدن ما و عدم تعیین تکلیف این مراکز احتمال تکرار آن همچنان وجود دارد.

وی اظهار کرد: موضوع کمپ های ترک اعتیاد در قانون آمده و قانون آن ها را به بخش خصوصی واگذار کرده است؛ بر اساس قانون کمپ های ترک اعتیاد ماده 16 توسط بخش خصوصی ایجاد می شوند و معتادان متجاهر پس از جمع آوری از سوی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای ترک به این مراکز معرفی شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: مسأله این است که اغلب مراکز ترک اعتیاد از محل یارانه های مردمی اداره می شود و درآمد دیگری جز کمک های مردمی ندارند؛ یارانه پرداختی از سوی دولت نیز بسیار کم است و از سوی دیگر الان اختلافی میان سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عنابستانی درباره تکرار حادثه کمپ لنگرود

هشدار عنابستانی درباره تکرار حادثه کمپ لنگرود