مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21اقتصادي

رعایت نشدن اصول فنی نصب؛ علت حادثه «پل سفید» اعلام شد


رمضانعلی قاسمی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سوادکوه درباره علت سقوط بیلبوردهای تبلیغاتی در سوادکوه گفت: « پیش بینی اولیه بر این است اصول فنی رعایت نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، عصر روز گذشته سقوط یک بیلبورد تبلیغاتی در عبور شهرک صنعتی شورمست پل سفید موجب مصدوم شدن پنج شهروند و خسارت به پنج خودروی سواری شد.

حسینعلی احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران صبح امروز درباره این حادثه گفت: از قبل به شهرداری این زمینه هشدار داده بودیم .

   با توجه به وضعیت دره ای خاص اقلیمی شهر پل سفید وزش باد شدید موجب افزایش شدت بادهای در مدار شد به طوری که در سال های اخیر چنین شدتی وجود نداشت.

رمضانعلی قاسمی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری سوادکوه درباره بررسی چرایی این حادثه گفت: پیش بینی اولیه بر این است اصول فنی رعایت نشده  است، اما باید بررسی های بیشتر روی این موضوع انجام شود.

قاسمی با بیان اینکه بحث بر سر پایه های غیراستاندارد این بیلبورد بوده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه طول و حجم بنر کل جاده را گرفته بود و پایه بیلبورد هم مقاومت و استحکام لازم را نداشت و شدت باد این مشکل را افزود و باعث شد، این بیلبورد بر روی چند خودروی که در حال حرکت بود سقوط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت نشدن اصول فنی نصب؛ علت حادثه «پل سفید» اعلام شد

رعایت نشدن اصول فنی نصب؛ علت حادثه «پل سفید» اعلام شد