مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:412023-10-30سياسي

سرگردانی خانواده ها و دانش آموزان تیزهوشان با تغییر آیین نامه مدارس سمپاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان اولیا و دانش آموزان استعدادهای درخشان اصفهان برای چندمین بار در محل ساختمان دیوان عدالت اداری اصفهان تجمع کردند.

اولیای دانش آموزان و مسؤولان مدارس استعدادهای درخشان پس از اعلام نظر مثبت هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر واجد ایراد دانستن رای در خصوص پرونده مطروحه در دیوان عدالت اداری که در راستای اعمال ماده 91 نسبت به رای مورخ 1402/5/2 و ضرورت بازنگری نسبت به آن از خردادماه تاکنون منتظر تشکیل مجدد جلسه هیات عمومی جهت رسیدگی مجدد به این رای هستند و تاکنون نتیجه بررسی وزمان تعیین جلسه مشخص و اعلام نشده است.

طبق آیین نامه مدارس سمپاد دانش آموزان مشغول به تحصیل دوره اول با معدل بالای 18 باید بدون آزمون به دوره دوم هدایت شوند و اخیرا دیوان عدالت اداری مصوبه ای ابلاغ کرده که بر اساس آن همه دانش آموزان سمپاد و غیرسمپاد باید برای پایه دهم به صورت یکسان آزمون بدهند این مسئله با اعتراض خانواده ها و دانش آموزان سمپاد و مسؤولان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان روبه رو شده است.

 قانون آزمون مجدد نباید شامل حال دانش آموزان در حال تحصیل فعلی باشد مادر یکی از اولیای دانش آموزان سمپادی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: طبق آیین نامه مدارس سمپاد دانش آموزان مشغول به تحصیل با معدل بالای 18 باید بدون آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی خانواده ها و دانش آموزان تیزهوشان با تغییر آیین نامه مدارس سمپاد

سرگردانی خانواده ها و دانش آموزان تیزهوشان با تغییر آیین نامه مدارس سمپاد