مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-08سياسي

متکی: مردم تهران نمایندگان خود در مجلس را نمی شناسند!


دبیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی توانند این کار را بکنند.

- دبیر اجرایی شورای وحدت اصولگرایان گفت: اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی توانند این کار را بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی در کلان شهر تهران، گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارچوب کاری در انتخابات تهران اقدام شود.

مطالبات و خواسته های گوناگون مردم در کلانشهر تهران پاسخی در خور از سوی نمایندگان مجلس نمی یابد و مردم ما اساساً نمایندگان خود را نمی شناسند.

وی افزود: مثلاً اگر از مردم عادی و حتی بعضاً خواص جامعه در تهران بخواهیم نام پنج نفر از نمایندگان پایتخت را بگویند نمی توانند این کار را بکنند.

متکی تاکید کرد: ما پیشنهاد یک سازوکار اجرایی و عملیاتی برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید است.

در این راهکار تهران به 30 منطقه تقسیم می شود و در هر منطقه یک نماینده نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: مردم تهران نمایندگان خود در مجلس را نمی شناسند!

متکی: مردم تهران نمایندگان خود در مجلس را نمی شناسند!