مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-02بين الملل

پیشنهاد کنفرانس صلح خاورمیانه اتحادیه اروپا؛ نمایش یک خودشیفتگی بیهوده


دیپلمات های اتحادیه اروپا می گویند که پیشنهادات اروپایی ها برای برگزاری نشست صلح بین المللی با محوریت جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به ویژه در غزه، - پیشنهاد کنفرانس صلح خاورمیانه اتحادیه اروپا؛ نمایش یک خودشیفتگی بیهوده دیپلمات های اتحادیه اروپا می گویند که پیشنهادات اروپایی ها برای برگزاری نشست صلح بین المللی با محوریت جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها به ویژه در غزه، فقط خودشیفتگی و خودبینی بیهوده را به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی پالتیکو در گزارشی نوشت، چه زمانی طرح صلح خاورمیانه، طرح صلح خاورمیانه نیست؟ وقتی واقعا طرحی برای آرام کردن اروپایی های متخاصم است.

هفته گذشته، 27 رهبر عضو اتحادیه اروپا، علاوه بر ابتکارات دیپلماتیک و امنیتی برای رسیدگی به درگیری طولانی مدت رژیم صهیونیستی و فلسطین در پی جنگ اخیر تل آویو و حماس، خواستار برگزاری کنفرانس صلح بین المللی شدند.

این تازه ترین تلاش این بلوک برای تأثیرگذاری بر رویدادها در خاورمیانه، پس از یک سری اختلافات آشکار بر سر چگونگی مدیریت این بحران در میان مقامات ارشد بود.

اما یک هفته پس از انتشار این فراخوان در گردهمایی رهبران در بروکسل، سوالات کلیدی در مورد محل برگزاری چنین نشستی، شرکت کنندگان و اهداف آن بی پاسخ مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کنفرانس صلح خاورمیانه اتحادیه اروپا؛ نمایش یک خودشیفتگی بیهوده

پیشنهاد کنفرانس صلح خاورمیانه اتحادیه اروپا؛ نمایش یک خودشیفتگی بیهوده