مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-30اقتصادي

تعلیق کارت های بازرگانی مانع صادرات محصولات کشاورزی البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد علایی نژاد گفت: یکی از موانعی که در زمان حاضر برای صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد را در بحث برگشت ارز عنوان کرد و گفت: - دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان البرز اعلام کرد: تعلیق کارت های بازرگانی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی مانع بزرگی برای صادرات این تولیدات در البرز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد علایی نژاد گفت: یکی از موانعی که در زمان حاضر برای صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد را در بحث برگشت ارز عنوان کرد و گفت: محصولات کشاورزی در مسیر صادرات تا رسیدن به کشور مقصد حدود 30 درصد به ضایعات تبدیل می شود، اما متاسفانه دستگاه های متولی کشور سیاست های غیرکارشناسه ای برای برگشت ارز در حوزه کشاورزی اعمال کرده اند.

وی ادامه داد: با اعمال این سیاست ها، کشاورزان و صادرکنندگان مجبور به برگشت ارز شده اند لذا به دلیل مشکلاتی که در حوزه بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت بود از ابتدای نیمه دوم سال 1397 اقدامات اجرایی آن آغاز شد که صادرکنندگان آمادگی لازم را برای تامین ارز محصولاتی که به فروش رفته بود نداشتند.

علایی نژاد اضافه کرد: از همان زمان مشکل تامین ارز برای صادرکنندگان به وجود آمد که یکی از عوامل به وجود آمده این وضعیت تعلیق کارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق کارت های بازرگانی مانع صادرات محصولات کشاورزی البرز

تعلیق کارت های بازرگانی مانع صادرات محصولات کشاورزی البرز