مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:252023-10-29اجتماعي

کوه زباله آمل، ابرتهدیدی برای مازندران


مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران، با اشاره به شناسایی 19 ابرچالش و بحران در این استان، از محل دفن زباله در منطقه عمارت در کیلومتر30 جاده هراز به عنوان ابر تهدید و بحران چالشی در استان در راستای حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست شهرستان اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران، با اشاره به شناسایی 19 ابرچالش و بحران در این استان، از محل دفن زباله در منطقه عمارت در کیلومتر30 جاده هراز به عنوان ابر تهدید و بحران چالشی در استان در راستای حفظ سلامت شهروندان و محیط زیست شهرستان اعلام کرد.

حمید بخشی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: چالشی شدن محل دفن زباله آمل، جدای از تکمیل شدن ظرفیت انباشت آن از حدود یک دهه گذشته، قرار گرفتن آن در نزدیکی سد مخزنی و در حال ساخت هراز و خطر ناشی از نفوذ شیرابه های آن به داخل سد در آینده باعث چالش جدی و تهدید زیست محیطی و سلامت شهروندان شده است.

وی افزود: همین مسئله باعث تاخیر چند ساله در تکمیل زودهنگام سدهراز آمل شده و نیازاست که تمهیدات ویژه ای در این راستا اندیشیده و اتخاذ شود.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری مازندران تصریح کرد: متاسفانه تغییرات اقلیمی در چند سال گذشته نیز استان با آن مواجه شده و درصورت بروز احتمالی باران های سیل آسا و سیل های مخرب، باعث سرازیر شدن شیرابه های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه زباله آمل، ابرتهدیدی برای مازندران

کوه زباله آمل، ابرتهدیدی برای مازندران