مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-29بين الملل

المشاط: برای مقابله با حماقت صهیونیست ها، چند اتاق عملیات تشکیل شده است


رییس شورای عالی سیاسی یمن خبر داد که گروههای مقاومت اتاق عملیاتهای مشترکی تشکیل دادند که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش زمینی به غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن شامگاه امروز یکشنبه تأکید کرد که جنگ علیه ملت فلسطین، جنگ علیه اسلام است و غرب و آمریکا برای ریختن خون مردم این کشور، از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

المشاط ضمن تمجید از اقدامات حزب الله لبنان برای کاهش فشار صهیونیستها به غزه، گفت: عملیات طوفان الاقصی تمامی چیزیهایی را از بین خواهد برد که اسراییل و امپریالیسم جهانی ایجاد کرده بود.

لذا دیگر در جهان عرب، چیزی به نام اسراییل وجود نخواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سبأ، وی با اشاره به اینکه چیزی به نام اراضی 1948 و 1967 وجود ندارد، تأکید کرد: اتاق عملیاتهای مشترکی وجود دارد که برای مقابله با هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در خصوص یورش [زمینی] به غزه، فعالیت می کند.

این مقام یمنی با تأکید بر اینکه تهدیدهای آمریکا برای این است که ملت یمن به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین عمل نکند، تصریح کرد: به برادران فلسطینی می گویم که همه با شما هستند، از ملتها گرفته تا جنبشهای مقاومت تا اینکه این حمله وحشیانه شکست بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط: برای مقابله با حماقت صهیونیست ها، چند اتاق عملیات تشکیل شده است

المشاط: برای مقابله با حماقت صهیونیست ها، چند اتاق عملیات تشکیل شده است