مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-16اقتصادي

اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی کشور در آینده نزدیک


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده و این استان در آینده نزدیک به خط ریلی کشور متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی شامگاه پنج شنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی با اشاره به اقدامات مهمی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، گفت: خوشبختانه نرخ بیکاری در استان کاهش محسوسی داشته است و در حال حاضر رتبه بیکاری این استان از 29 کشور به 16 کاهش پیدا کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر محرومیت زدایی و رعایت اعتدال، ادامه داد: در سفر به چهارمحال و بختیاری تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شده است و با توجه به اینکه این استان یکی از مراکز بزرگ تولید شیر خشک در کشور است چندین طرح توسعه ای با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در بخش های زیرساختی و توسعه ای به استان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: بخشی از طرح هایی که در سفر اول رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شد امروز به بهره برداری رسید همچنین با توجه به مزیت های موجود در استان اقدامات موثری در حوزه های دامپروری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی کشور در آینده نزدیک

اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی کشور در آینده نزدیک