مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-08ورزشي

آغاز مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی در منطقه آزادانزلی


مسابقات گروه شمال لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور با برگزاری دو دیدار در مجموعه ورزشی ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، رضا غلامی عصر امروز در حاشیه آغاز مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: تیم های حاضر در این رقابت ها در 3 گروه شمال، مرکز و جنوب تقسیم بندی شده اند که در گروه شمال که به میزبانی ملوان بندرانزلی در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار می شود متشکل از تیم های ملوان بندرانزلی، پارت سمنان، آداک نوشهر و فرح آباد ساری است.

  وی با بیان اینکه مجموعا 6 بازی در این رقابت ها برگزار شود، گفت: در 2 دیدار برگزار شده امروز، تیم ملوان بندرانزلی توانست با نتیجه 4 بر یک تیم پارت سمنان را شکست دهد و در دیدار دوم تیم آداک نوشهر با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم فرح آباد ساری عبور کرد.

  نماینده سازمان لیگ فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه این رقابت ها تا ظهر روز جمعه 19 آبان ادامه خواهد داشت، افزود: در پایان مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور، تیم های اول و دوم هر گروه به همراه دو تیم برتر سوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی در منطقه آزادانزلی

آغاز مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال ساحلی در منطقه آزادانزلی