مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-23سياسي

بازدید کاردار و هیات تجاری صربستان از پارک علم و فناوری استان مرکزی


کاردار سفارت صربستان در ایران و 9 هیئت تجاری صربستانی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان مرکزی بازدید و گفت وگو داشتند.

- ایسنا/مرکزی کاردار سفارت صربستان در ایران و 9 هیئت تجاری صربستانی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان مرکزی بازدید و گفت وگو داشتند.

پریشیچ، کاردار سفارت صربستان در جمهوری اسلامی ایران، اول آبان ماه در نشست هیات تجاری صربستانی با شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار کرد: همراه من یک هیات اقتصادی مهم از صربستان است که از حمایت های کامل سفارت های ایران و صربستان برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه حوزه های زیادی برای همکاری علمی و فناوری بین دو کشور وجود دارد گفت: با توجه به اینکه نظام آموزشی ایران و صربستان در سطح عالی قرار دارد، این مهم می تواند زمینه های بالقوه همکاری های علمی و تجاری بین دو کشور را برقرار کند.

محمدعلی داستان، رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز با اشاره به حضور بیش از 250 شرکت فناور و دانش بنیان در استان اظهار کرد: هماهنگی 6 ماهه ای برای برگزاری این نشست انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری تلاش می کند در مسیر حرکت خود به جنبه اقتصادی شرکت ها توجه ویژه ای داشته باشد، افزود: شرکت هایی که در این جلسه حضور دارند، شرکت هایی هستند که به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کاردار و هیات تجاری صربستان از پارک علم و فناوری استان مرکزی

بازدید کاردار و هیات تجاری صربستان از پارک علم و فناوری استان مرکزی