مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-04سياسي

حضوری تماشایی از راهپیمایی 13 آبان شرق مازندران


13 آبان ماه 1402 برای شرق مازندران در حالی با حضور تماشایی نسل جدید انقلاب رقم خورد که همه آمدند، در کنار دانش آموزان باشند تا با هم ایرانی آباد بسازنند و نشان دهند که پای همه چیزهایی که سخت به دست آورده ایم، - خبرگزاری فارس ـ شرق مازندران ـ مریم نظری سیزدهم آبان حضوری دیگر برای نشان دادن صلابت ایران اسلامی و ولایت مداری ملت، حضوری دوباره برای عمل به تکلیف و برگ زرین و پرافتخاری است که به انقلاب دوم ایران اسلامی نام گرفته است و این روز بزرگ نماد ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

در فرمایشات گُهربار رهبر معظم انقلاب، این روز، تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران است، واقعه سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد و پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.

در سیزدهم آبان، مردم سرافراز شرق مازندران همگام با سراسر ایران اسلامی به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

* پای همه چیزهایی که سخت به دست آورده ایم، سخت ایستاده ایم همه آمدند، در کنار دانش آموزان باشند تا با هم ایرانی آباد بسازنند و نشان دهند که پای همه چیزهایی که سخت به دست آورده ایم، سخت ایستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری تماشایی از راهپیمایی 13 آبان شرق مازندران

حضوری تماشایی از راهپیمایی 13 آبان شرق مازندران