مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-18بين الملل

موضع متفاوت شولتس و اردوغان درباره جنگ غزه


صدراعظم آلمان و رییس جمهوری ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک نظرات خود را درخصوص درگیری های جاری در خاورمیانه به اشتراک گذاشتند که با هم متفاوت بود؛ - صدراعظم آلمان و رییس جمهوری ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک نظرات خود را درخصوص درگیری های جاری در خاورمیانه به اشتراک گذاشتند که با هم متفاوت بود؛ صدراعظم آلمان بر حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود تاکید کرد، درحالیکه رییس جمهور ترکیه خواستار خاتمه حملات این رژیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه که اخیرا رژیم صهیونیستی را دولت تروریستی خوانده، در سفری بحث برانگیز به آلمان، از حامیان سرسخت تل آویو، این اظهارات را عنوان کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، اگرچه اردوغان موضوع دولت تروریستی را در برلین مطرح نکرد اما حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی در غزه را به باد انتقاد گرفت.

رییس جمهور ترکیه در برلین تصریح کرد که حملات و انتقادات او علیه اسراییل یهودستیزی نیستند زیرا او از پیش علیه این موضوع مبارزه کرده است.

در عوض، اردوغان افزود در آلمان، جایی که یهودستیزی به دلیل مسئولیت های تاریخی برلین درخصوص هولوکاست غیرقانونی تلقی می شود، صحبت آزادانه درباره جنگ حماس و رژیم صهیونیستی با محدودیت هایی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع متفاوت شولتس و اردوغان درباره جنگ غزه

موضع متفاوت شولتس و اردوغان درباره جنگ غزه