مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-07اقتصادي

راه طولانی تامین زمین برای مسکن ملی نیشابور


برخی از افراد به دلایل مختلف در مسیر پیگیری ها شروع به کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر الحاق اراضی جاده باغرود به محدوده شهر نیشابور کردند.

- خبرگزاری فارس- نیشابور- فاطمه قاسمی؛ هنوز چند ماهی از گفت وگوی ابوطالب جوان فرماندار وقت نیشابور با خبرنگار فارس در خصوص کمبود 200 هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در نیشابور نگذشته که گفته بود: در نیشابور بیش از 30هزار ثبت نام متقاضی مسکن ملی داشتیم که ساخت حدود 20 هزار مسکن تکلیف ماست اما در حال حاضر تنها 36 هزار هکتار زمین در نیشابور تامین شده و بیش از 4700 ساختمان در حال ساخت است و برای ساخت بقیه واحدهای طرح مسکن ملی حدود 200 هکتار زمین نیاز داریم.

این در حالی است که 3 هفته گذشته سید حسن مرفانی شهردار نیشابور از عدم الحاق اراضی جاده باغرود به محدوده نیشابور خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تبلیغات افراد سودجو و منفعت طلب، امکان الحاق زمین های شمال بیمارستان حکیم( اراضی جاده باغرود) به محدوده شهر وجود ندارد و به دلایلی چون لزوم حفظ اراضی کشاورزی و ضریب بالای فرونشست اراضی شمال بیمارستان حکیم وارد محدوده شهری نیشابور نخواهد شد.

این رشته سر دراز دارد   آنچه مسلم است کمبود 200 هکتار زمین آن هم تنها برای متقاضیان تایید شده مسکن ملی بحث مسکن در نیشابور را نه به کلافی در هم تنیده که تبدیل به گرهی کور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه طولانی تامین زمین برای مسکن ملی نیشابور

راه طولانی تامین زمین برای مسکن ملی نیشابور