مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-14فرهنگي

نشان «سرو ایرانی» برای آموزش هنر رونمایی شد


نشان جایزه ملی آموزش هنر «سرو ایرانی» رونمایی شد؛ همچنین اعلام شد که نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی آموزش هنر با عنوان «نکته» در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

- نشان جایزه ملی آموزش هنر سرو ایرانی رونمایی شد؛ همچنین اعلام شد که نخستین نمایشگاه کتاب تخصصی آموزش هنر با عنوان نکته در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، صبح امروز سه شنبه (23 آبان ماه) در ساختمان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نشان جایزه ملی آموزش هنر با عنوان سرو ایرانی رونمایی شد.

در این نشست همچنین اعلام شد که قرار است نمایشگاه کتاب های تخصصی آموزش هنر در روزهای پیش رو برگزار شود.

محمدحسین اسماعیلی ـ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت ارشاد و ارشد عین اللهی ـ مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران در این نشست حضور داشتند و در جمع نمایندگان رسانه ها توضیحاتی را در این زمینه ارائه کردند.

محمدحسین اسماعیلی ـ مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت ارشاد در ابتدای نشست اسماعیلی با تاکید بر لزوم نگاه دقیق و صحیح بر آموزش هنر، به ظهور تعداد قابل توجهی از بزرگان هنر از بستر آموزش اشاره و در این رابطه اظهار کرد: سیاست گذاری در عرصه آموزش های هنری از اولین اهداف و رویکرد دفتر برنامه ریزی هنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان «سرو ایرانی» برای آموزش هنر رونمایی شد

نشان «سرو ایرانی» برای آموزش هنر رونمایی شد