مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-16اجتماعي

دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی افزایش می یابد


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش شمار دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی به 33 دستگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش شمار دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی به 33 دستگاه خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون 27 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی فعال است که 6 دستگاه دیگر به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان افزوده می شود.

وی افزود: در هر یک از محورهای بجنورد - آشخانه، بجنورد - اسفراین، آشخانه - شهرآباد، شیروان - زیارت، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد - شیروان دو دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب خواهد شد.

مشتری ادامه داد: هزینه شش دستگاه دوربین نظارتی را بیش از 60 میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: همچنین 15 دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید، جایگزین دوربین های قدیمی می شود.

این مسئول با بیان اینکه دوربین های جدید نظارت تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه ها، نقاط مه گیر و نقاط پرحادثه نصب می شود، ادامه داد: پیش بینی می شود سه سامانه ثبت تخلف سرعت نیز به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی افزایش می یابد

دوربین های نظارت تصویری در محورهای خراسان شمالی افزایش می یابد