مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-08بين الملل

تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت، اصل اولویت دار آموزش و پرورش است


تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت و آموزش استکبارستیزی و مبارزه با ایادی استکبار و در راس آن رژیم اشغالگر صهیونیستی، - ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت و آموزش استکبارستیزی و مبارزه با ایادی استکبار و در راس آن رژیم اشغالگر صهیونیستی، به عنوان یک اصل اولویت دار در راس برنامه های آموزش و پرورش کشورهای اسلامی از جمله ایران است.

مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: یکی از سیاست های خبیثانه رژیم صهیونیستی در ایجاد تردید و رخنه در صفوف باصلابت نیروهای مقاومت، به شهادت رساندن کودکان بی دفاع و مظلوم غزه است.

وی ادامه داد:جدیدترین اقدامات رژیم اشغالگر صهیونیستی حمله به مدارس و بیمارستان ها است؛ اما آنچه از غزه و فلسطین در اخبار مخابره می شود این است که مردم فلسطین حتی با وجود فقدان عزیزان خود، شعار حمایت از نیروهای مقاومت را سر می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما به عنوان عضوی از مجموعه آموزش و پرورش کشورهای اسلامی، عمل شنیع و به دور از انسانیت حمله به اماکن آموزشی و درمانی را محکوم می کنیم.

حمیدی نژاد افزود: تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت و آموزش استکبارستیزی و مبارزه با ایادی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت، اصل اولویت دار آموزش و پرورش است

تربیت دانش آموزان وفادار به ارزش های مقاومت، اصل اولویت دار آموزش و پرورش است