مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-24اقتصادي

فعالیت 700 واحد مرغداری در لرستان


700 واحد مرغداری در استان وجود دارد که جیره غذایی این پرندگان ذرت، سویا، تک ویتامین ها و یک سری مواد معدنی و آنزیم ها است و استفاده از این جیره غذایی در راستای خاصیت گوشت آوری جوجه است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: 700 واحد مرغداری در استان وجود دارد که جیره غذایی این پرندگان ذرت، سویا، تک ویتامین ها و یک سری مواد معدنی و آنزیم ها است و استفاده از این جیره غذایی در راستای خاصیت گوشت آوری جوجه است.

مصطفی زبردست در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث حیوانات بلاصاحب، براساس آخرین دستورالعمل 1401 وزارت کشور، معاونت عمرانی و سازمان شهرداری ها و دهیارها و براساس بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها دستورالعمل ابلاغ شده و واضح و شفاف آمده است که شهرداری ها در این خصوص چه وظایفی می بایست انجام دهند.

وی اضافه کرد: براساس همین دستورالعمل، کارگروه های ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است و باید اقدامات زنده گیری، ساخت اقامتگاه ها، جداسازی، عقیم سازی و پلاک کوبی انجام شود.

و امیدواریم در سایر شهرستان ها، شهرداری ها پای کار باشند و این اقامتگاه ها را ایجاد کنند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: در حال حاضربیماری ویروس اپیدمی در استان نداریم و سازمان دامپزشکی فوق تخصصی است و همه دستورالعمل ها و بخش نامه ها و مبارزه با ویروس ها را زیر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 700 واحد مرغداری در لرستان

فعالیت 700 واحد مرغداری در لرستان