مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 07:262023-11-11دانش

سرنوشت مبهم جاده قره پیری!


پروژه بزرگراه قره پیری واقع در شهر صدرا که می تواند به دسترسی آسان و سریع مردم کمک کند و همچنین بار ترافیکی را تا حد زیادی کاهش دهد حالا به حال خود رها شده است و چشم انتظار چشم هایی است که نگاهشان به این جاده نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پروژه بزرگراه قره پیری پروژه ای فراموش شده است که به همان اندازه که این پروژه پر اهمیت و بزرگ است به همان اندازه به آن بی توجهی می شود.

این پروژه به دانشگاه آزاد ، سایت اورژانس ، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان سوانح سوختگی متصل می شود و می تواند یک مسیر سریع و میان بر باشد هم برای بیماران هم دانشجویان و شهروندان شیراز و صدرا ، اگر این مسیر افتتاح شود از بار ترافیکی نیز به شدت کاسته می شود چرا که برای رفت و آمد از صدرا به شیراز فقط بزرگراه دکتر حسابی وجود دارد.

پروژه قره پیری نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی  حال سه سال از شروع پروژه گذشته است اجرای این پروژه در بهمن ماه سال 99 آغاز شده و پیش بینی شده بود که دوساله تمام شود ، اما هنوز حتی 40 درصد از مسیر پروژه تحویل پیمانکار داده نشده است و حتی بعد از گذشت یک سال اول هم حدود 70 درصد از مسیر در اختیار پیمانکار نبوده و کم کم رفع معارض شده است؛ علاوه بر آن کل پروژه که قرار بوده با بودجه 200 میلیارد تومانی تمام شود حالا نزدیک به 200 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مبهم جاده قره پیری!

سرنوشت مبهم جاده قره پیری!