مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-18سياسي

معاون رییس جمهور: تغییر جنسیت موجب مقطوع النسل شدن انسان می شود


معاون رییس جمهور در امور زن و خانواده با انتقاد از صدور گواهی تغییر جنسیت توسط پزشکان برای برخی از جوانان گفت: برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی گیرد بلکه آن ها مقطوع النسل می شوند و حدود 50 درصد به خودکشی می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، انسیه خزعلی در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم انجام شد، با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از دکترها نیز درپی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می کنند.

  وی با اشاره به اینکه برای این افراد تغییر جنسیت صورت نمی گیرد و در اصل مقطوع النسل می شوند، مطرح کرد: حدود 50 درصد این افراد به خودکشی می رسند.

معاون رییس جمهور در امور زن و خانواده از اهمیت ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه خانواده یاد کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را درنظر گرفته ایم.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: تغییر جنسیت موجب مقطوع النسل شدن انسان می شود

معاون رییس جمهور: تغییر جنسیت موجب مقطوع النسل شدن انسان می شود