مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-01ورزشي

11 ایده خلاقانه در رویداد «نوجوان کارا» ارائه می شود


مدیر خانه جوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به ارائه 11 ایده خلاقانه در رویداد «نوجوان کارا» گفت: اختتامیه رویداد 12 آبان به مناسبت روز دانش آموزبرگزار و طرح های کسب و کار در قالب 11 تیم به داوری گذاشته می شود و 3 تیم برتر معرفی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فاطمه اکبرزاده، مدیر خانه جوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سومین دوره رویداد نوجوان کارا اظهار کرد: سومین رویداد کارآفرینی نوجوان کارا با همکاری شهرداری های منطقه 11 و 6 و مرکز کارآفرینی و نوآوری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

  وی افزود: این رویداد از اواخر تیرماه سال جاری در فرهنگسرای دانش در منطقه 11، فرهنگسرای همت در منطقه 6، خانه جوان در منطقه 7 و مدرسه رواق در خیابان بزرگمهر، هنرستان های شهید چمران و انقلاب اسلامی آغاز شد که در آن حدود 250 نوجوان 12 تا 18 ساله شرکت کردند.

وی ادامه داد: شروع کار با انجام استعدادیابی و رغبت شناسی شغلی صورت گرفت، سپس مشاوره هایی انجام شد و آموزش در زمینه توسعه فردی، چشم انداز نویسی، هدف گذاری، خودشناسی، بوم مدل کسب و کار، کارآفرینی اجتماعی، ایده پردازی، مسئله شناسی، راه حل یابی، مهندسی خلاقیت، ارائه آسانسوری ایده ها، تیم سازی، فن بیان و شیوه اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 ایده خلاقانه در رویداد «نوجوان کارا» ارائه می شود

11 ایده خلاقانه در رویداد «نوجوان کارا» ارائه می شود