مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-23حوادث

دستگیری عاملان قدرت نمایی میدان جهاد زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به قمه کشی و قدرت نمایی چند نفر اراذل و اوباش در میدان جهاد از دستگیری این افراد توسط پلیس خبر داد.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به قمه کشی و قدرت نمایی چند نفر اراذل و اوباش در میدان جهاد از دستگیری این افراد توسط پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ایرج خانی پور اظهار کرد: در پی قمه کشی و قدرت نمایی چند نفر اراذل نوظهور در میدان جهاد که منجر به تخریب خودروی شخصی شهروندان شده بود مراتب دستگیری و برخورد قاطعانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران محل اختفاء 4 نفر از این اراذل را شناسایی و در دو عملیات مجزا و به صورت همزمان آنها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

خانی پور با اشاره به وجود سوابق کیفری در کارنامه این افراد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این 4 نفر تعداد چند قبضه سلاح سرد، دو عدد افشانه غیرمجاز فلفل کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: افراد مذکور به جهت داشتن شاکی خصوصی و همچنین ارتکاب جرم برهم زدن نظم عمومی و انتشار فیلم و کلیپ های توهین آمیز در فضای مجازی با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قدرت نمایی میدان جهاد زنجان

دستگیری عاملان قدرت نمایی میدان جهاد زنجان