مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-30سياسي

گزارش کمیته حقیقت یاب حادثه معدن دامغان بزودی در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می شود


دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزارش کمیته حقیقت یاب حادثه معدن دامغان بزودی در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می شود.

- الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری های به عمل آمده در مورد حادثه معدن طزره دامغان گفت : جلسه ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد که بعد از وقوع حادثه نیز یک کمیته حقیقت یاب برای پیگیری ابعاد حادثه معدن طزره دامغان اعزام تا علل حادثه را بررسی کنند.

    وی گفت : یک فرصت 2 تا سه هفته ای به کمیته حقیقت یاب داده شد که گزارش را به کمیسیون صنایع و معادن مجلس تحویل دهند که با شروع بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس (دوشنبه سوم مهر)، جلسه کمیسیون های مجلس تشکیل نشد.

 دبیر کمیسیون صنایع و معادن در ادامه گفت: گزارش کمیته حقیقت یاب حادثه معدن طزره دامغان بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی داده می شود.

دهقانی با بیان اینکه مسئول ایمنی معدن طزره دامغان نیز به مراجع قضایی احضار و سپس بازداشت شد ، افزود: پس از بازدید میدانی و تحقیقات به عمل آمده از معدن طزره دامغان مشخص شد که د ر زمان حادثه مسئول ایمنی معدن در آنجا حضور نداشته است ، بنا بر قانون ، مسئول ایمنی معدن باید اول از همه در معدن حاضر باشد و آخرین فرد هم باشد که از معدن خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیته حقیقت یاب حادثه معدن دامغان بزودی در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می شود

گزارش کمیته حقیقت یاب حادثه معدن دامغان بزودی در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می شود