مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-31اجتماعي

راه اندازی پایگاه بسیج در 33 مدرسه غیردولتی زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از راه اندازی پایگاه بسیج در 33 مدرسه غیردولتی خبر داد و گفت: امروز روز اعلام موضع دانش آموزان نسبت به ارزش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان ظهر امروز در آیین راه اندازی و فعال سازی 1358 پایگاه بسیج دانش آموزی در 1358 مدرسه غیردولتی در سراسر کشور که در مدرسه شمس زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروز پایگاه بسیج دانش آموزی در 33 مدرسه غیردولتی استان راه اندازی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به قرار گفتن در روزهای نخست بسیج دانش آموزی اشاره و تصریح کرد: راه اندازی پایگاه دانش آموزی در این ایام پربرکت خواهد بود.

وی با تشریح دلایل انتخاب بسیج دانش آموزی افزود: شهید دانش آموز حسین فهمیده در دوران دفاع مقدس  با وجود همه علاقه به درس و زندگی، برای متوقف کردن دشمن، نارنجک به کمربسته و تصمیم تاریخ ساز را برای کمک به کشور خود گرفت که نماد بسیج دانش آموزی شد.

اسماعیلی تاکید کرد: شهید فهمیده با انتخاب آگاهان خود تصمیم ویژه برای کشور خود گرفت و بیانگر تحلیل درست وی در آن شرایط بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به قرار در شرایط خاص تاریخی اشاره و تصریح کرد: وضعیت مردم مظلوم فلسطین و اخبار مربوط آن، ما را وادار به انتخاب ایستادن در کدام سمت تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه بسیج در 33 مدرسه غیردولتی زنجان

راه اندازی پایگاه بسیج در 33 مدرسه غیردولتی زنجان