مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 06:552023-11-14بين الملل

پایگاه صهیونیستی «المالکیه» هدف حمله حزب الله لبنان


جنبش حزب الله لبنان دوشنبه شب از هدف قرار دادن یکی دیگر از پایگاه های نظامی اشغالگران با تسلیحات مناسب در شمال اراضی اشغالی در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از شبکه خبری الجزیره، جنبش مقاومت حزب الله لبنان دوشنبه شب با تأیید حمله موشکی موفق به مواضع صهیونیست ها در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی المالکیه واقع در شمال اراضی اشغالی را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و به این موضع و نظامیان حاضر در آن آسیب وارد کرده است.

بر پایه این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویری گفت: رزمندگان ما در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت 23:50 دقیقه شامگاه دوشنبه، پایگاه المالکیه که دشمن اسراییلی در حال تقویت آن بود را با سلاح های مناسب هدف گرفتند .

در ادامه درگیری های مرزی جنبش حزب الله لبنان با اشغالگران، حزب الله لبنان بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در دو بیانیه جداگانه از حمله به مواضع و نظامیان رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه نخست خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، حدود ساعت 11 صبح امروز به وقت محلی پادگان اسراییلی پرانیت را با راکت های هدایت شونده هدف حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه صهیونیستی «المالکیه» هدف حمله حزب الله لبنان

پایگاه صهیونیستی «المالکیه» هدف حمله حزب الله لبنان