مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:412023-11-20سياسي

سردار معروفی: دشمنان در زنده کردن اغتشاشات و دین زدایی در ایران شکست خوردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار حسین معروفی عصر امروز در همایش جهادگران فاطمی 3 که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، گفت: در زمانی ایستادگان در برابر دشمنان خدا رزمندگانی بودند که باید در جنگ سخت هشت ساله مبارزه می کردند، جنگی که البته به جسم ها کار داشت و ما با عنایت الهی، مجاهدت رزمندگان، مقاومت ملت ایران و هدایت های امام خمینی پیروز شدیم.

وی خطاب به جهادگران فاطمی گفت: امروز شما ایستادگان مقابل دشمنان خدا هستید که یکی از محورهای اصلی این دشمنان جنگ اقتصادی و معیشتی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه همانطور که با آمریکا و اسراییل به خاطر دشمنی او به دین خدا، اسلام و اهل بیت(ع) می جنگیم، با همان شدت هم با فقر می جنگیم، گفت: شما درصحنه رویارویی جنگی هستید که دشمن همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی آن را آغاز کرد که جنگ هشت ساله یکی از آن موارد بود تا با مشغول کردن کشور به مشکلات مختلف، ایران اسلامی را تضعیف کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شما امروز ایستادگان برابر دشمن خدا هستید که در این جنگ سخت و نامروت حرکتی هوشمندانه را آغاز کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: دشمنان در زنده کردن اغتشاشات و دین زدایی در ایران شکست خوردند

سردار معروفی: دشمنان در زنده کردن اغتشاشات و دین زدایی در ایران شکست خوردند