مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-04اقتصادي

879 هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت پاییزه می رود


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال 879 هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت پاییزه می رود.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال 879 هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت پاییزه می رود.

عبدالرضا سید احمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کشت محصولات پاییزه در خوزستان اظهار کرد: امسال سطح زیر کشت پاییزه در استان خوزستان براساس الگوی کشت تعریف شده 879 هزار هکتار و شامل کشت آبی و دیم است.

وی افزود: بر این اساس امسال قرار است 258 هزار هکتار کشت دیم و 621 هزار هکتار نیز کشت آبی پاییزه در خوزستان انجام شود.

در این زمینه هماهنگی لازم با سازمان آب و برق خوزستان برای تامین و تخصیص آب موردنیاز کشت انجام شده است و مشکلی برای تامین آب این کشت ها در خوزستان وجود ندارد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کشت پاییزه در استان خوزستان شامل گندم، جو، کلزا، چغندرقند، انواع سبزی و صیفی، شبدر، باقلا، عدس دیم و نخود دیم است.

سید احمدی با بیان اینکه امسال 658 هزار هکتار گندم پاییزه در خوزستان کشت می شود، عنوان کرد: امسال قرار است 473 هزار هکتار گندم آبی و 185 هزار هکتار گندم دیم در خوزستان کشت شود و تاکنون 17 هزار هکتار کشت گندم آبی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

879 هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت پاییزه می رود

879 هزار هکتار از اراضی خوزستان به زیر کشت پاییزه می رود