مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-02سياسي

پیشرفت کشور در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان


مسئول ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه گفت: وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان، اساس پیشرفت هر کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی اشک تلخ در امروز در همایش اهمیت جوانی جمعیت در آینده کشور که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جوانی جمعیت و افزایش نسل به مراتب در آینده کشور مهم هست.

وی افزود: پایه اساسی پیشرفت هر کشور در زمینه های مختلف نیروی انسانی کارآمد و پویا هست که به مدد نیروی جوانی پیشرفت را روزافزون کند.

مسئول ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه با اشاره به نقش تفکر صهیونیست در کاهش نسل عنوان کرد: کاهش نسل، سیاست اسراییل و صهیونیست ها علیه کشورهای اسلامی بود که متأسفانه از دهه هفتاد با غفلت برخی مسئولین در کشور ما حاکم شد.

وی ادامه داد: صهیونیست ها ضمن تلاش همیشگی و مداومت بر ممانعت از پیشرفت انقلاب، به سراغ بنیان خانواده آمده و او را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام اشک تلخ با اشاره به اینکه برخی مشکل اقتصادی را دلیل فرزند نیاوردن می کنند، تصریح کرد: برخی مشکل اقتصادی را بهانه می کنند درصورتی که در دهه شصت، این مشکلات بیش از الآن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان

پیشرفت کشور در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان