مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-27سياسي

مدعیان حقوق زن چرا در مقابل کشتار زنان و دختران غزه ساکت اند؟


امام جمعه همدان با بیان اینکه کودک فلسطینی با تمام زخم ها و دردهایش ملاکی شده برای جدایی انسان ها از دیو و ددها گفت: مدعیان حقوق زن چرا در مقابل کشتار زنان و دختران غزه ساکت اند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه نظام سیاسی دنیا همواره دم از حقوق بشر زده است اما افرادی که دم از آن می زدند، امروز پشتیبان ظلم، پلیدی و کودک کشی شدند اظهار کرد: سازمان هایی مدعی حقوق انسان امروز مهر سکوت بر لب زده اند! .

وی با بیان اینکه سال های سال جمهوری اسلامی عنوان کرده و می کند که شعارهای حقوق بشری کشورهای غربی توخالی است افزود: در طول 44 سال گذشته جمهوری اسلامی همواره تاکید کرده که شعار دفاع از حقوق بشر غرب برای اهداف سیاسی بوده و سازمان های بین المللی توان حمایت از عدالت را ندارند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر پرده از واقعیت ها برداشته شد تصریح کرد: چرا در اتفاقاتی که در حمله به غزه توسط رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، طرفداران حقوق بشر و سازمان های طرفدار حقوق انسانی یا سکوت کرد ه اند و یا از اقدامات این رژیم منحوس دفاع می کنند؟.

وی با تأکید بر اینکه شهادت زنان و کودکان فلسطینی پرده از باطن پنهان و ضد حقوق بشری سازمان های بین المللی و مدعی برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان حقوق زن چرا در مقابل کشتار زنان و دختران غزه ساکت اند؟

مدعیان حقوق زن چرا در مقابل کشتار زنان و دختران غزه ساکت اند؟