مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-26سياسي

تذکر دادستان کرج به اداره کل ارشاد البرز درباره تبلیغات فروش املاک و خودرو


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ماموریت داده شده در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم از قبیل لیزینگ خودرو و مشاورین املاک فاقد مجوز ورود جدی داشته باشد.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ماموریت داده شده در خصوص نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی به ویژه جلوگیری از تبلیغات تسهیل کننده جرم از قبیل لیزینگ خودرو و مشاورین املاک فاقد مجوز ورود جدی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مددی با اشاره به ماموریت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و مباحث اجتماعی گفت: در راستای ورود دادستانی مرکز استان البرز در زمینه حقوق عامه به سرپرست معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کرج ماموریت داده شد ضمن حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی وضعیت این مجموعه بپردازد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در این بازدید که نشستی با حضور مدیرکل ارشاد استان و معاونان وی نیز برگزار شد ضمن دریافت گزارشی از اقدامات این اداره کل، به تشریح ماموریت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه حجاب و عفاف، نظارت بر اخذ مجوزهای جشنواره ها و کنسرت ها و آموزشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر دادستان کرج به اداره کل ارشاد البرز درباره تبلیغات فروش املاک و خودرو

تذکر دادستان کرج به اداره کل ارشاد البرز درباره تبلیغات فروش املاک و خودرو