موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:152023-10-28اجتماعي

مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب پور در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد


صبح امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و خیرین مدرسه ساز مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب پور در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، خیرین گرانقدر مدرسه ساز، مدیر کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب پور در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی  توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: دولت سیزدهم به فضاهای آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار توجه ویژه داشته است و ردیف طرح محرومیت زدایی و اختصاص اعتبارات آن و کسب رتبه اول سیستان و بلوچستان در تحویل کلاس درس در کشور، نشان گر این توجه است.

میثم لک زایی افزود: این مدرسه نیز از همین ردیف اعتباری و در مدت زمان کوتاهی احداث و تکمیل شده است و تلاش ما در مجموعه نوسازی مدارس این است تا دهه فجر سال جاری بخش اعظم از این پروژه های ایجاد شده از محل طرح محرومیت زدایی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: تعداد کلاس های درس که از این محل احداث می شود 450 کلاس درس خواهد بود و مدرسه شهید مولوی حسین بر زاهدان نیز در کمتر از یک ماه دیگر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب پور در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد

مدرسه 12 کلاسه طاهره حبیب پور در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد