مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-28اقتصادي

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مبلغ 4 میلیارد و 100میلیون تومان برای آزادی 49 نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد اختصاص یافت.

- ناصرعتباتی بیان کرد: در جشن گلریزان امسال شاهد کمکهای مردمی بی نظیر مردم به ستاد دیه بودیم که تاکنون3 میلیارد و سیصد میلیون تومان نیز در مهر ماه سال جاری مردم نیک سیرت استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد کمک کردند که در این جلسه نحوه تخصیص بخشی از این مبالغ برای آزادی این زندانیان با توجه به شرایط آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد.

وی افزود: این توفیقات با همراهی مردم و تلاش اعضای ستاد دیه استان که فی سبیل الله برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد تلاش می کنند حاصل شده است که نشان از احساس مسئولیت و نگاه متعهدانه تک تک شهروندان استان به امر زندان و زندانی می باشد که امری خداپسندانه و ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، در ادامه جلسه اعضای ستاد دیه به بررسی پرونده های محکومان مالی و غیرعمد پرداختند و با تصمیماتی که اتخاذ گردید مبلغ 4 میلیارد و یکصد میلیون تومان پرداختی بلاعوض از ستاد دیه کشور و خیرین استان برای آزادی 49 نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان غربی

اختصاص بیش از 4 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان غربی