مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-10سياسي

انتقاد از بی عملی جامعه جهانی در خصوص تهدید آشکار استفاده از بمب اتم در غزه


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به تهدید استفاده از بمب اتم از سوی یکی از اعضای کابینه صهیونیست ها، از بی عملی جامعه جهانی در برابر این تهدید آشکار انتقاد کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به تهدید استفاده از بمب اتم از سوی یکی از اعضای کابینه صهیونیست ها، از بی عملی جامعه جهانی در برابر این تهدید آشکار انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های 19 آبان سمنان اظهار کرد: به دنبال اعلام یکی از وزرای رژیم صهیونیستی و تهدید به استفاده از سلاح اتمی در حمله به غزه متاسفانه، هیچ واکنشی از سازمان ها و نهادهای بین المللی ندیدیم .

وی با انتقاد از بی عملی نهادهای بین الملی ادامه داد: این نهادها با وجود این تهدید آشکار، کاری انجام نداده و قصدی برای خلع سلاح صهیونیست ها نیز وجود ندارد.

امام جمعه سمنان انفعال سازمان ملل در برخورد جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه را غیرقابل پذیرش دانست و اضافه کرد: متاسفانه حتی برخی از کشورهای منطقه و مسلمان نیز علی رغم وحشی گری صهیونیست ها سکوت اختیار کردند و حتی اجازه همدردی مردم خود با مردم مقاوم غزه را نمی دهند.

وی حمایت از مظلومان فلسطینی را وظیفه همگان ارزیابی و خاطرنشان کرد: حمایت از مسلمانان فلسطین واجب دینی، عقلی و انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی عملی جامعه جهانی در خصوص تهدید آشکار استفاده از بمب اتم در غزه

انتقاد از بی عملی جامعه جهانی در خصوص تهدید آشکار استفاده از بمب اتم در غزه