مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-02ورزشي

برکناری مدیر استانی در خراسان جنوبی به دلیل اجرای برنامه مغایر با شئونات اسلامی


در اطلاعیه استانداری خراسان جنوبی درباره برکناری مدیرکل ورزش و جوانان این استان آمده است:« متأسفانه با بی دقتی و مسامحه بلاوجه دست ندرکاران این همایش، - در اطلاعیه استانداری خراسان جنوبی درباره برکناری مدیرکل ورزش و جوانان این استان آمده است: متأسفانه با بی دقتی و مسامحه بلاوجه دست ندرکاران این همایش، برنامه هایی به اجرا درآمد که در تغایر با شئونات و موازین اسلامی بوده است.

صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مهدی قناد به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرادی، مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز به نیابت از استاندار خراسان جنوبی، حکم انتصاب مهدی قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان را اعطا کرد.

این برکناری و انتصاب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در پی اتفاقات نمایشگاه تخصصی توانمندی های هیات های ورزشی انجام شده است.

در پی برگزاری همایش معرفی توانمندی های ورزشی استان و معرفی رشته های ورزشی موجود در سطح استان ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش در روز جمعه مورخه 1402/08/05 با حضور پرشور و نشاط ورزشکاران عمدتاً نوجوان به همراهی خانواده هایشان، علیرغم خلق صحنه های به یادمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیر استانی در خراسان جنوبی به دلیل اجرای برنامه مغایر با شئونات اسلامی

برکناری مدیر استانی در خراسان جنوبی به دلیل اجرای برنامه مغایر با شئونات اسلامی