مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-05بين الملل

بروز تنش در روابط میان روسیه و اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سایت صهیونیستی «گلوبس» گزارش داد: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه عملیات حماس علیه اسراییل را محکوم نکرد و تنها به تاکید بر عملیاتی شدن راهکار (دو دولتی) بسنده کرد.

- یک سایت عبری زبان به روابط متشنج میان روسیه و رژیم صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سایت صهیونیستی گلوبس گزارش داد: ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه عملیات حماس علیه اسراییل را محکوم نکرد و تنها به تاکید بر عملیاتی شدن راهکار (دو دولتی) بسنده کرد.

این سایت در ادامه نوشت: پوتین امیدوار است که ضعف اسراییل در جنگ کنونی را ببیند چرا که این مساله بیانگر نقطه ضعف غرب است.

روابط میان روسیه و رژیم صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر گذشته تاکنون متشنج شده است چرا که روسیه این عملیات را محکوم نکرد و خواهان آتش بس در غزه شد.

رییس جمهوری روسیه روز گذشته نیز با انتقاد از حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: وقتی به کودکان خون آلود نگاه می کنید، اشک از چشمانتان جاری می شود.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز چند روز قبل در دهمین جلسه فوق العاده این سازمان گفت: اسراییل به عنوان یک قدرت اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز تنش در روابط میان روسیه و اسراییل

بروز تنش در روابط میان روسیه و اسراییل