مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-07سياسي

اعزام 400 مددجوی سالمند امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اعزام 400 نفر از مددجویان سالمند تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در جمع خبرنگاران  اشاره به اینکه توانمندسازی فرهنگی جامعه هدف در اولویت برنامه های این نهاد قرار دارد اظهارداشت: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های تحت حمایت است که برای افزایش سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان برنامه های متنوعی برای آنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 400 بانوی سالمند تحت حمایت این نهاد به مدت 4 روز به زائرسرای کرامت مشهد مقدس اعزام شدند افزود: اردو های زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در این اردو سالمندان هر روز پس از تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع)، پس از بهره مندی از فیض زیارت مضجع منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، در ویژه برنامه های فرهنگی که در دارالهدایه برای آن ها تدارک دیده شده بود شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 400 مددجوی سالمند امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس

اعزام 400 مددجوی سالمند امداد خراسان جنوبی به مشهد مقدس