مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-23اقتصادي

مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج 12 درصد افزایش نشان می دهد


میزان مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی تولید نیروی برق سنندج در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نشانگر افزایش 12 درصدی است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی تولید نیروی برق سنندج در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نشانگر افزایش 12 درصدی است.

احمد فعله گری، در مورد اهمیت مصرف گازطبیعی در نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج برای تولید برق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انرژی یکی از مهم ترین ارکان اساسی چرخه اقتصادی است و در این میان گاز از جمله مهمترین حامل های انرژی است که نه تنها در تحول جامعه صنعتی نقش اساسی دارد، بلکه به لحاظ زیست محیطی نیز حائز اهمیت است.

وی افزود: مصرف گازطبیعی علاوه بر مزیت های زیست محیطی، منجر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و افزایش قابلیت اطمینان بهره برداری از واحدهای نیروگاهی نسبت به سوخت مایع است، بنابراین هم اکنون بیشترین مصرف بخش نیروگاهی کشور از گاز طبیعی تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تقاضا برای مصرف گاز طبیعی توسط نیروگاه ها را اجتناب ناپذیر تلقی و بیان کرد: در بلندمدت همراه با رشد جمعیت و رشد اقتصادی مصرف حامل های انرژی و به ویژه گاز طبیعی با رشد فزاینده ای روبرو می شود و دسترسی به منابع ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج 12 درصد افزایش نشان می دهد

مصرف گاز طبیعی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج 12 درصد افزایش نشان می دهد