مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-24فرهنگي

دلایل استقبال قزوینی ها از آثار سینمایی در 6 ماه نخست سال


در حالی که قزوین تنها 2 سینمای فعال دارد آمارها نشان می دهد روند اقبال عمومی برای حضور در سینماها در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته تقریباً 2 برابر شده که علل این روند توسط ایسنا مورد بررسی قرار گرفته است.

- ایسنا/قزوین در حالی که قزوین تنها 2 سینمای فعال دارد آمارها نشان می دهد روند اقبال عمومی برای حضور در سینماها در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته تقریباً 2 برابر شده که علل این روند توسط ایسنا مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزگاری رفتن به سینما و تماشای فیلم در پرده نقره ای یکی از تفریحات خاص خانواده ها محسوب می شد که به ندرت اتفاق می افتاد، فیلم دیدن در سینما اغلب کاری جوان پسند بود که خیلی ها آن را به تنهایی تجربه می کردند و اگر این سؤل را از افراد بپرسید که چه زمان هایی فیلمی در سینما تماشا کرده اند با این پاسخ روبه رو خواهید شد که یکی از انتخاب های مدرسه برای اردوی یک روزه و کم خرج بوده است.

دیدن فیلم در سینما اما از مظاهر رشد فرهنگی خانواده ها است و به این موضوع اشاره می کند که خانواده ها در کنار هزینه های مختلف زندگی حاضرند برای داشتن یک تفریح فرهنگی هزینه هایی را به سبد نیازهای خانواده اضافه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل استقبال قزوینی ها از آثار سینمایی در 6 ماه نخست سال

دلایل استقبال قزوینی ها از آثار سینمایی در 6 ماه نخست سال