مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-15اقتصادي

مرخصی و ارفاق به سارقین سابقه دار همدان تعلق نمی گیرد


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از عدم اعطاء مرخصی و ارفاقات قانونی به سارقین سابقه دار و خطرناک در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان از عدم اعطا مرخصی و ارفاق قانونی به سارقین سابقه دار و خطرناک در همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال خوشبختانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان سرقت در استان افزایش چشم گیری نداشته اما همه دستگاه ها باید توان خود را برای کاهش و کنترل این جرم به کار گیرند.

وی با اشاره به اجرای طرح تقسیم کار پیشگیری از سرقت در استان، گفت: براساس طرح ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، تکالیف 16 دستگاه در راستای کنترل و کاهش سرقت در سطح جامعه مشخص و به آنها محول شده است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان خاطرنشان کرد: اجرای درست این تکالیف به دور از گزارش سازی، می تواند اثرات زیادی را در پیشگیری از این جرائم داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت جمع آوری و بازداشت محکومین متواری مرتبط با پرونده های سرقت ادامه داد: لیست این محکومین باید ماهانه استخراج شود و به دستگاه های متولی در راستای دستگیری و برخورد با این افراد ارائه و بانک جامع اطلاعات سارقین نیز باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی و ارفاق به سارقین سابقه دار همدان تعلق نمی گیرد

مرخصی و ارفاق به سارقین سابقه دار همدان تعلق نمی گیرد