مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-25سياسي

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری به 253 نفر رسید


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز گذشته تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در استان به 253 نفر رسید که تعداد ثبت نام ها از ادوار گذشته مجلس در طی 45 سال عبور کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز گذشته تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در استان به 253 نفر رسید که تعداد ثبت نام ها از ادوار گذشته مجلس در طی 45 سال عبور کرد.

محسن حسین میرزایی سوم آبان ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه داوطلبان برای ثبت نام انتخابات مجلس تا امروز فرصت دارند، اظهار کرد: تا پایان روز ششم 253 نفر موفق به ثبت نام قطعی شده اند که 92 درصد سهم آقایان و 8 درصد سهم بانوان استان بود.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان 82 درصد از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 12 درصد مدرک دکترا، یک درصد حوزوی و پنج درصد لیسانس (سابقه ایثارگری و نمایندگی ادوار گذشته) هستند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: 51 درصد از ثبت نام کنندگان کمتر از سن 45 سال داشته که جوانان در این دوره از ثبت نام ها سهم عمده ای دارند، همچنین 22 درصد از ثبت نام کنندگان سابقه ایثارگری دارند.

حسین میرزایی خاطرنشان کرد: بیش ترین ثبت نام ها مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با 77 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری به 253 نفر رسید

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری به 253 نفر رسید