مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 21:312023-11-10بين الملل

نوه «اسماعیل هنیه» به شهادت رسید + عکس


«روی همام اسماعیل هنیه» نوه «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان بمباران غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نوه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان بمباران غزه به شهادت رسید.

مهر به نقل از قدس الاخباریه نوشت: روی همام اسماعیل هنیه نوه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان بمباران غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی که دانشجوی رشته پزشکی بود در جریان حملات بی رحمانه و ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در نتیجه بمباران مدرسه البراق به جمع شهدای فلسطینی پیوست.

25 مهرماه نیز جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خانه اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در اردوگاه الشاطی واقع در نوار غزه را بمباران کرده بودند.

کمی پیش تر وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه ای جدیدترین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی جنگ غزه را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون 11025 فلسطینی به شهادت رسیده اند که 4506 نفر از آنان را کودکان، 3027 نفر از آنان را زنان و 668 نفر از آنان را افراد سالمند تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوه «اسماعیل هنیه» به شهادت رسید + عکس

نوه «اسماعیل هنیه» به شهادت رسید + عکس