مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:352023-10-23پزشكي

️افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص افتتاح می شود.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص افتتاح می شود.

دکتر بهرام دلفان، امروز یکم آبان ماه در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان لرستان، اظهار کرد: این پایگاه با حضور هشت نفر افتتاح و راه اندازی می شود و در صورت اخذ مجوزهای لازم در آینده، قطعا شاهد افزایش نیروی انسانی برای پایگاه اورژانس بانوان نیز خواهیم بود.

وی افزود: با راه اندازی پد و اورژانس هوایی در شهرستان خرم آباد و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت بیشتری در مرکز فوریت های پزشکی استان خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عملکرد مرکز فوریت های پزشکی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره تحولات مثبتی رخ داده و این اتفاق خوب حاصل زحمات مدیر و پرسنل این مرکز است.

دلفان گفت: این پایگاه به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص مثل مادران بارداری که نیازمند حضور یک خانم بر بالین آنان و ارجاع بانوان به مراکز درمانی است افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در لرستان

️افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در لرستان